CVIČENÍ NABÍZENÉ V HYPOXISTUDIU

Jóga

Hormonální jóga

Pilates

Cvičení na míčích


TERMÍNY

 

PO

ÚT

ST

 

ČT

 

 

NE

Pilates

 

 

 

10:00

11:00

 

 

10:00

11:00

 

00:00

00:00

 

18:30

19:30

Pilates

Office jóga

12:00

13:00

Zdravá záda

18:30

19:30


Vše, lze využít v našich kurzech, nebo s osobním trenérem. Kurzy jsou sestavovány v malých skupinách. Vytvořte si vlastní skupinku od 4 lidí a můžete mít termín který Vám bude vyhovovat, mimo plánované lekce.
Bližší informace a objednání na   info@hypoxistudio.cz   nebo   +420 777 808 169

 

Jóga

Hatha jóga, nebo také integrální jóga je cvičení, které je zaměřeno na uvolnění, protažení a posílení těla a zároveň také zklidnění mysli. Hodina se většinou skládá z úvodní relaxace, průpravných cviků, ásan (výdržových pozic) dechových a dalších technik. Na závěr je opět relaxace. Lekce jsou přizpůsobeny i těm méně zdatným.

Power jóga je cvičení vycházející z hatha jógy, je ale více zaměřeno na tělesnou sílu. Nejčastější pozicí power jógy je stříška, nebo také pozice psa. Chcete-li  zpevňovat a posilovat své tělo, pak je pro vás power jóga ideálním cvičením. Vhodný doplněk ke kardio cvičení a pro ty, kteří chtějí zhubnout a tvarovat tělo.

Hormonální jóga je určena pro každou ženu po 35roce, kdy se začíná snižovat hladina hormonů. Cvičení eliminuje projevy menopauzy a problémy s ní spojené, například podrážděnost, změna váhy, zhoršená paměť, nespavost a deprese.
Dále je pro každou ženu, která má problémy s premenstruačním syndromem (podrážděnost, přecitlivělost), menstruací (bolestivá, příliš silná, nepravidelná), s cystami na vaječnících, snaží se otěhotnět, má problémy s nedostatečnou činností štítné žlázy, či předčasnou menopauzou, nebo také nízkým libidem. Zhruba po 3-4 měsících vidíme citelné výsledky a eliminaci symptomů.

 

Pilates

Účinný fitness program. Posiluje, natahuje a zpevňuje tělo. Cviky jsou zaměřeny na střed těla – na oblast břicha, kyčlí, beder a hýždí. Hlavním zdravotním přínosem systému Pilates je zlepšení hlubokého stabilizačního systému. Podstatou metody je v neposlední řadě přesný způsob dýchání, a úplná kontrola pohybu. Pohybové sekvence jsou v každém programu promyšleně vypracovány tak, aby odbouraly špatné návyky a nenásilnou formou posílily celé tělo a jeho držení.

 

Cvičení na míčích

Cvičení se provádí za pomoci gymnastických míčů. Vhodné pro klienty, kteří se zdravým pohybem začínají. Vhodné pro všechny generace. Zlepšuje svalové napětí a koordinační poruchy. Pomáhá při omezení bolesti různých částí těla. Cvičení probíhá pod vedením kvalifikovaného trenéra.